Ciągła konfiguracja skanowania

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 21:02:48 MET

Używam skanero-drukarki HP Deskjet F2100.

Gdy próbuję coś zeskanować pokazuje mi się okienko "Wait while Windows
configures scan", żąda płytki instalacyjnej a gdy ją ma, nie instaluje się
nic tylko wielokrotnie powtarza się "konfiguracja". Próbowałem zainstalować
ServicePack 3 (bo przed ostatnią reinstalacją systemu gdzie był SP3
skanowanie dobrze działało), odinstalowałem drukarkę i zainstalowałem
ponownie domyślną instalacją - bez zmian. Nawet przywróciłem system do stanu
przed kilku dni (ale nie jestem pewien czy wtedy nie było błędów skanowania)
wg

http://www.5starsupport.com/ipboard/lofiversion/index.php?t2538.html

i dalej bez zmian.