Re: Przeniesc ustawienia na inne konto

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 11:37:20 MET

Dnia Sun, 23 Nov 2008 10:26:32 +0100, Jontek napisał(a):

> Cześć
>
> Pierwsze pytanie.
> Tworzę nowe konto użytkownika w Windows XP Pro XP2. Nowe konto nie ma praw
> administratora ale chciałbym żeby cały wygląd, wszystkie panele narzędzi,
> ustawienia zostały skopiowane z istniejącego konta administratora. Jest to
> możliwe?

Załóż nowe konto docelowe, zaloguj się na nie raz, załóż jakieś inne
konto administracyjne, zaloguj się na nie, a potem w Mój komputer ==>
Właściwości ==> Zaawansowane ==> Profile użytkowników przekopiuj konto
administratora do profilu konta docelowego nadając mu jednocześnie prawa
użytkowania.

Powyższe rozwiąże i ten problem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]