Vista i uprawnienia.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 07:59:32 MET

Sytuacja jest taka:
Dwa komputery w sieci. Jeden z xp drugi z vistą. Na tym z XP udostępniony
jest (udostępianie proste) jest katalog z prawami do odczytu i zapisu. W tym
katalogu jest program 16 bit-owy oparty o pliki baz dbf. Teraz sytuacja jest
taka że nie do wszystkich plików mam dostęp z pozycji użytkownika visty.
Przy próbie kopiowania zawartości katalogu nie kopiuje mi 2 plików z powodu
braku uprawnień. Uruchomiłem więc konto administratora (net use
Administrator /active:yes) i się zalogowałem. Wszystko śmiga na koncie
administratora. Gdzie pozmieniać te uprawnienia żeby wużtkowanik miał pełen
dostęp do tego programu. Wiem że to walak z wiatrakami bo ten program
niedość że się uruchamia w okienku to jesszcze jest totalnie badziewny ale
musi być na tej viście uruchomiony. Pozdrawiam.