Re: Uruchamianie 'wzbudzane'...

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 13:00:22 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Grzegorz
Niemirowski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> Utwórz plik z rozszerzeniem .cmd i następującą zawartością:
> notepad
> calc
> Program sam z siebie nie będzie ciągnął drugiego ale powyższy skrypt
> uruchomi oba razem. Nie wiem czy to jest dokładnie to, czego oczekujesz.

Działa, tylko z kolei 'za biednie', to znaczy:
1. Zostaje okienko 'DOSowe' (czy to załatwia jakieś 'echo off'?)
2. Nie uruchamiają się w ten sposób programy spoza folderu systemowego,
  a ja chcę uruchomić program ze ścieżki typu 'C:\Program Files\..\..'

Znalazłem narzędzie "Uruchamiacz"
(http://www.opiumsoft.ovh.org/mojeprog/uruchamiacz/index.php), które
w zasadzie spełnia moje wymagania, chociaż dalej mam nadzieję,
że poznam jakieś wewnętrzne metody systemowe ;)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/