Dwie przeglądarki na jednym kompie

Autor: mkonst <mkonstNOSPAM_at_et.put.poznan.pl>
Data: Fri 21 Nov 2008 - 11:14:26 MET

Zainstalowałem Firefoxa, wskazałem go jako domyślną przeglądarkę i pojawiły
się dwa problemy:
1.Linki zawarte w mailach czytanych Outlook Expressem otwierają się Internet
Explorerem (choć nie zawsze). Jak wytłumaczyć OE żeby korzystał tylko z
FireFoxa?
2.Każde otwarcie Internet Explorera (z pewnych względów muszę go mieć i
czasem z niego korzystać) zaczyna się komunikatem: "IE nie jest domyślną
przeglądarką ...". Jak wyłączyć ten monit na stałe?
Sprawa dotyczy Win2k i WinXPprof

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl