Re: Sterowanie głosem - WindowsXP

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 19 Nov 2008 - 07:15:40 MET

DooMiniK pisze:
> Witam. Czy jest (jeżeli tak, to proszę o nazwę) aplikacja
> dla WindowsXP potrafiąca włączyć obsługę głosową?
>
> Nie mam na myśli implementacji na poziomie "HAL - zrób
> mi kawę i ściagnij film z internetu", ale podstawowe
> funkcje (np. 'nauczenie' programu komend typu "głośniej",
> "ciszej", czy uruchomienie programu).

Coś jest na pewno - pamiętam jak kilka lat temu grałem we Flight
Simulatora i komendy można było wydawać głosowo (w innych aplikacjach
też działało). Niestety, z rozróżnianiem słów sobie tak średnio (wtedy)
radziło i głośniejsze ghrrrrm i inne odchrząknięcie rozpoznawało jako
któreś z zapamiętanych słów i wykonywało polecenie... człowiek zakaszle
i wysuwa mu siÄ™ podwozie :)

--
http://ikov.bikestats.pl
"NIE MA SPRAWIEDLIWOÅšCI. JESTEM TYLKO JA."