Re: zasady grupy nie dzialaja w2k3

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 11:40:18 MET

"zander" <zander51@wp.pl> wrote in message
news:gftqqa$4jc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ustawiłem tak jak napisałeś i zadziałało :)
> - tylko nie rozumiem dlaczego adresy DNS klientów muszą być ustawione na
> DNS kontrolera ?

A jak inaczej klient ma znalezc IP serwera po jego nazwie?

> - druga rzecz to ze w kontrolerze byl ustawiony dns jako jego IP i
> dopierojak zmienilem na adres pętli zwrotnej 127.0.0.1 to zadziałało

No to masz niezle namieszane, w kontrolerze domeny (o ile masz jeden i
zadnych routerow realizujacych DNS) wklepujesz DNSy twojego dostawcy
internetu. Klienci najlepiej jesli maja podany tylko DNS lokalny kontrolera
domeny. Wtedy nie ma problemow z odnalezieniem lokalnych zasobow, a wszelkie
odwolania na zewnatrz realizuje kontroler domeny.

Pozdrawiam
Kamil