Re: Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 00:15:45 MET

W artykule <gfk1dp$luu$1@atlantis.news.neostrada.pl> Piotr Palusiński
napisał(a):

> Dla potomnych:
> Należy ustawić pełna kontrolę dla admina w w kluczu:
> HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{34A715A0-6587-11D0-924A-0020AFC7AC4D}

Zakladam, ze jest to rzeczywiscie przyczyna (teraz juz komputer oddalem
i nie mam jak tego sprawdzic). Ale jesli jest to prawda, to do kogo
należy ten klucz? (do windowsa, IE7, AR9 czy jeszcze innego programu)?
No to moze nalezy zglosic do wlasciciela, zeby ruszyl tylek i poprawil
ten blad? Bo jest to ewidentnie jego wina.

Jacek