Re: W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 22:25:38 MET

W artykule <slrnghdgeb.hjh.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl> Jacek Kalinski
napisał(a):

> I to jest ten sam problem, tyle iż po zabawie ze zmianą nazwy
> i skopiowaniem tego pliku (po uruchomieniu z płyty), dalej
> chkdsk stwierdza, że plik .dll jest uszkodzony :(
> Ale będę dalej drążył ten temat i może wreszcie się uda.

I udało się.
Z płyty startowej W2k8 zmieniałem i kopiowałem plik tak jak w opisie:
\windows\system32\migration\wininetplugin.dll
Natomiast faktycznie uszkodzony był plik (system jest 64 bitowy)
\windows\syswow64\migration\wininetplugin.dll

Po zmianie jego nazwy (na old) i skopiowaniu (na dll), chkdsk
(w dalszym ciągu z płyty startowej windowsa), stwierdził, że już oba
pliki ma uszkodzone. Jednak po dwukrotnym "chkdsk /f" wreszcie usunął
błędy i trzeci raz "chkdsk" nie wykrył już problemów.

No i aktualizacje się zainstalowały pomyślnie :)

Jacek