Problem z BIOSEM?

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 15:59:15 MET

Miałem kilka razy zdarzenie w postaci niebieskiego ekranu i komunikatu
dotyczącego jakiegoś sterownika chyba w BIOSIE jak sie domyślam, ale za
cienki jestem w te klocki żeby połapać sie o co chodzi.
Pojawił sie w opisie komunikat następującej treści:
stop 0x0000007E (0xC0000005, 0xA8C@ACA4, 0xF7C7AC60, 0xF7C7A960)
afd. sys - Address A8C2ACA4 base at A8C14000, datestamp 3d6de2d9

Używam windowsa xp pro, płyta główna gigabyte GA 7n 400 pro II na
chipsecie nForce 2 (czyli już nieco leciwy sprzęt)

Szukanie w google nic nie dało bo skierowało mnie do mojego posta na
grupie i tyle znalazło ;)

Będę wdzięczny zatem za podpowiedź

Pozdrawiam