WmiPrvSE.exe

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 14:28:07 MET

Ten proces zajmuje mi sporo procesora - nie stale tylko mam takie piki.
Czytałem że też jest taki vir/trojan ale wszystko przeskanowane, plik
sprawdzony z instalacją Visty - jestem pewien że sam plik jest "czysty".

Podobno ten proces "pomaga" innym aplikacjom działać ale kiedyś tak nie
miałem.

Jak pozbyć się tego obciążenia procesora (ważne gdyż laptop mniej ciągnie
na baterii), ewentualnie dojść jaka inna aplikacja potrzebuje go do
działania (wtedy się jej pozbędę).

Po ubiciu procesu, po sekundzie wraca....