Re: Jaka jest roznica miedzy Vista BOX, a BOX Upgrade?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 11:50:48 MET

W artykule <gf68dt$6vf$1@news.onet.pl> Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Tylko pod warunkiem, że jest to Vista Business OEM (z BOXa nie można
> downgrade'ować).

Fakt. Ale zazwyczaj i prywatnie i do firmy nie mam potrzeby kupowania
BOXów (nie mówię o Upgr), bo cena ~2 razy wyższa, a szanse iż będę
wymieniał sprzęt w ciągu 2 lat są znikome.

A za 2 lata już będzie nowa siódemka i koniec wsparcia dla Visty.
Czyli chcąc niechcąc i tak będę musiał docelowo kupić nowy OS.
A w ten sposób kalkulując to zostaje mi kilkaset zł w kieszeni.
Po prostu taki wariant mi się opłaca najbardziej.

Jacek