Re: skrypt kopiujący z dysku na FTP

Autor: ...piiit... <fexel_at_wp.pl>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 03:44:15 MET

ok już sobie poradziłem z wysyłaniem pliku na serwer.
tylko, że jak wysyłam zwykły plik tekstowy asci to jest ok,
ale jak wysyłam np plik excela .xls, to mi jakoś dziwnie go przycina
poniżej fragment komunikatu jaki otrzymuję.
Dlaczego tak się dzieje?

150 Opening ASCII mode data connection for 'plik.xls'.
226- WARNING! 139 bare linefeeds received in ASCII mode
   File may not have transferred correctly.
226 Transfer complete.
ftp: 64d bajtów wysłanych w 0,00Sekund 16896000,00Kbajtów/sek.
ftp> quit
221 Goodbye.