Re: Dziwne menu.

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 16:58:50 MET

Piotr Palusiński in news:geshqu$q03$1@nemesis.news.neostrada.pl
[........]
>> Uzyj do tego malego programiku
>> http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

u mnie: w panelach total commandera po wykonaniu ppm mam b.rozbudowane menu
kontekstowe - "dlugosc" menu kontekstowego na plikach jeszcze jest do
przyjecia, ale ppm na jakimkolwiek katalogu sprawia, ze menu kontekst. jest
absurdalnie bogate. Oczywiscie to sprawa zainstal. softu w PC, ale ten
wspomniany program z nirsoftu jakos nie pokazuje tych polecen spod prawego
klawisza, ktore chetnie bym zlikwidowal, bo z kolei do najnizszego i
potrzebnego polecenia ["zmien nazwe"] w menu kontekst. mam dluuuuga droge.