dysk wymienny - montowanie

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 20:08:14 MET

Witam!

Głupia sprawa i pewnie banalna, ale przekopałem już pół rejestru,
wyłączałem autoodtwarzanie i dupa. Jak zmusić Windowsa XP, żeby po
włożeniu pendrive *NIE POKAZYWAŁ* okna folderu z jego zawartością?
Dostęp poprzez literę dysku i Mój Komputer w zupełności wystarczy, a
wyskakujące okno mocno komplikuje sprawę (aplikacja podsystemu DOS się
minimalizuje na pasek). Go to ustrojstwo wyłączyć?

--
Pozdrawiam, Krzysztof