Re: BootIT NG a Vista (problem)

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 18:45:16 MET

Użytkownik "Latet" <xxx@spam.pl> napisał w wiadomości
news:gerjvq$323$1@inews.gazeta.pl...

> Inny, ale też SATA. Nie jedyny w komputerze, jednak gdy podłączyłem jako
> jedyny, to też nie ruszyło.
>
> P.S.
> Wprawdzie sobie już poradziłem przy pomocy narzędzi z płyty instalacyjnej
> Visty (choć to też nie tak łatwo poszło, musiałem w BIOS wyłaczyć inne
> dyski) - ale naprawdę bardzo chciałbym wiedzieć na czym polega sedno problemu
> (różnica miedzy XP a Vistą w kontekście BootIT NG), i czy można sobie z tym
> poradzić bez narzędzi z płyty instalacyjnej Visty.

Gdzieś na stronach MS-a czytałem o winload i jego funkcjach.
Ten komunikat może być spowodowany naruszeniem security (szyfrowanie)
zawartego w winload i procedur, które odnoszą sie do ładowania
ntoskrnl.exe i całej reszty. Generalnie chodzi o weryfikację jądra, więc
może tutaj leży rozwiązanie...

Piciu