VNC praca za NAT'em.

Autor: Konrad <ksmolarek1_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 16:20:27 MET

Witam, potrzebuje pomocy mój kolega pracuje na sieci loklanej w innym mieście
i czasami potrzebuje mojej pomocy nie ma póblicznego IP, nie ma także szans na
zmiane ustawień w routerze. Na jednym z forów przeczytałem o programie VNBeta
kóry jest serwerem VNC ale wywołującym sesje, a nie oczekującym. Niestety nie
mogę znaleźć na internecie instalki programu VNBeta. Czy ktoś może mi pomóc
wskazać instalkę VNBeta, inne rozwiązanie lub inny program koniecznie darmowy.