BootIT NG a Vista (problem)

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 20:40:50 MET

Witam,

Od lat jestem zadowolonym userem programu BootIT NG (obecnie 1.85b). Dziesiątki
razy używałem go do archiwizowania/przywracania/przenoszenia partycji
systemowych Windows XP.

Teraz próbowałem to samo zrobić z Vistą. Utworzyłem obraz jej partycji, a potem
przywróciłem go na innym hdd. Niestety, tak przeniesiona Vista nie chce
wystartować. Pojawia się:
http://i33.tinypic.com/am2xzt.jpg

Nie pomogło wykonania edycji BCD krok po kroku (w różnych wariantach) wg tej
instrukcji:
http://www.terabyteunlimited.com/kb/article.php?id=318

Zapewne (śmiesznie nazwana) funkcja "Napraw ten komputer" z płytki instalacyjnej
Visty sobie z tym jakoś poradzi (automatycznie?), ale chciałbym zrozumieć na
czym polega istota problemu i czy coś zrobiłem źle, czy też po prostu nie da się
przeprowadzić całej operacji przy pomocy samego BootIT NG?

Dzięki,

latet