Re: XP Home - instalacja naprawcza - jak?

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 19:11:36 MET

Wed, 29 Oct 2008 18:38:06 +0100, w <gea75f$hts$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(-a):

> Wpisz w okienko uruchom:
> X:/i386/winnt32.exe /cmdcons
> gzdie X, to literka napedu CD.
> Teraz po restarcie ukażę Ci się bootmenu, z którego wejdź do konsoli.

Ale po co mi konsola? :)

Naprawiłem system korzystając z Uaktualnij po włożeniu płytki.

Jednakże nie do końca, nie mogę zaintalować IE7 (pojawia się jako aktualizacja,
ale nie chce zainstalować ani z aktualizacji, ani ze ściągniętego pliku z
strony MS). Identycznie jest z WMP11 (mam WMP10) -- też nie chce.

Jest jakiś dobry sposób zanim zacznę szukać różnych "usuwaczy"?