Re: Jak wymusić ciągłe przeładowania systemu winXP w pętli?

Autor: maniek <spam_at_won.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 10:13:27 MET

"MPolo" news:gep091$45o$1@inews.gazeta.pl

> shutdown -r

Stworzyłem plik bat z tym poleceniem i poległem :( wklejony taki bat do
autostartu głupieje, pojawia się tylko okno linii komend a w środku wielka
burza przelatującego polecenia shutdown i nic się nie dzieje.
Brakuje pewnie jeszcze jakiegoś wpisu, parametru, dodatkowej linii?
Samo polecenie "shutdown -r" wklepane do START/Uruchom działa wyśmienicie
zapisane jako plik .bat nie.

Zmodyfikowałem je do "shutdown -r -t 10" żeby uruchomienie następowało po 10
sekundach.
Jak je "ożywić" aby była możliwa automatyczna jego realizacja?