Re: Coś zjada wolną przestrzeń na dysku systemowym

Autor: Artur M. <artee__at_poczta.onetT.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 08:29:55 MET

Dnia Sat, 1 Nov 2008 12:47:37 +0100, B.G napisał(a):

> Odpal filemon
> (http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896642.aspx) i zobacz co
> pisze po dysku.
>
> Dawno temu pod w2k mialem taki sam problem, tym programem znalazlem
> winowajce - i byl to zle skonfigurowany (byc moze przypadkowo) jakis
> skladnik windowsa.
> Nie pamietam juz co - bo bylo to lata temu.
> Zapisywany plik (ktory odszukalem dzieki filemon) mial wg explorera (i
> podobnych narzedzi jak np. total commander) ciagle objetosc 0 bytes.

I to był strzał w 10-tke (z tym filemonem).
Winowajcą był proces bootvis.exe*, który tworzył sobie log.
Zaglądał do niego kilkanaście razy na sekunde i coś tam sobie zapisywał.

* MS produkt optymalizujący bootowanie. Jakiś czas temu go używałem i jak
widać zapomniałem wyłączyć opcje śledzenia.

Jak już wiedziałem czego szukać to google znalazly podpowiedzi ;-)
Zastanawia mnie tylko dlaczego mi tego nie pokazały programy badające
wielkość danych... Może podszedłem do tematu za mało metodycznie :-|

Dziękuję wszystkim za pomoc.

--
Artur M. <czytacz>