Re: Coś zjada wolną przestrzeń na dysku systemowym

Autor: Exploris <autograf_at_onet.pl>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 21:09:20 MET

A ja Ci poiszę swój problem baaaardzo podobny ...
chodzi o Windows search czy masz zainstalowane i w jakiej wersji ?
ja miałem tę wcześniejszą i włąśnie taki był problem ... indeks rozrastał
się "prawie geomterycznie" ilośc miejca malałą cały czas aż do momentu
komunikatu, że "system ma za mało zasobów, zakmnij itd bla bla ba"

udało mi się odpalic system i usuną - odbudowac indeks ...
ale za jakiś czas znowu to samo ...

była to wina używanej przeze mnie Wersji windows Search...

Pozdrawiam Exploris.