Re: Firewall Zone Alarm

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 19:02:15 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:17sayb2gr6zob.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Hmm... Nie coś, tylko niefrasobliwość użytkownika pracującego na
> koncie
> administracyjnym. I cokolwiek w takiej sytuacji potrafiło wyłączyć
> Zaporę

To było normalne konto użytkownika, tworzone przy instalacji. Tyle, ze z
uprawnieniami... no...

> Systemu Windows, będzie umiało bez problemu wyłączyć dowolny inny
> firewall
> czy inny program zabezpieczający.

Ale nie wyłączyło. Poza tym zostało na tyle dokładnie przeskanowane,
antyrootkitami także, ze na pewno gada ubiłem. Jednakże uszkodzenia
zostały i jak tylko pani (nie ona instalowała, zresztą, teraz to
nieważne) upora się z robotą, to będzie kładzione od nowa. Bo wytrzymać,
wytrzyma, ale lepiej diabła nie kusić, Kerio przykrył porobione dziury,
ja powyłączałem wszelkie możliwe usługi i poblokowałem te porty, których
sie nie wykorzystuje, ale wieczności nie utrzyma.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...