Re: Firewall Zone Alarm

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 10:05:40 MET

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
news:gebs6d$kd5$1@news.onet.pl...
> Czy warto instalować dodatkowy firewall gdy Windows XP ma systemowy?

Z pewnością. Jednej pani uratowałem system w ten sposób... Bo coś
wyłączało systemową zaporę, a trojanom w to graj. Wyczyściłem, ale nadal
wyłącza. Wymusiłem w GPO, a zanim to się udało, wrzuciłem (XP-SP3-PL)
Kerio PF 2.1.5 ze spolszczeniem. Program malutki, nie grzeszy
zachłannością na zasoby i nie kłóci się z zaporą systemową, ja mam u
siebie i hula, wraz z systemowym FW. Może jedynie byc potrzebne
zwiększenie bufora dla Kerio, a to się jednym ruchem robi. Kerio o
wyższych numerach bywa problematyczne.
Zostało mi doradzone do użycia zamiast Zone Alarm.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...