problem z zamulem

Autor: Jacek <jacek_at_cell.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 20:46:43 MET

witam...

win xp

problem polega na zamulaniu ogolnie. obiawia sie to spoznionym zaplonem
podczas przemieszczzaniu sie po katalogach dysku - jak klikne w katalog
to mija sekunda i wtedy zaskakuje, wolniejszym uruchamianiem aplikacji,
szczegolnie firefoxa (opoznienia sa duze - kilka sekund)
zauwazylem ze jak uzywam regulatora glosnosci dzwieku to jak przesuwam
suwakiem to mam skoki, opoznienia tak jakby czytal z dysku.

sytuacja jest nienormalna bo sprzet (core duo2 - 1,66 GHz) chodzil
zadowalajaco wczesniej.

pokusilem sie o odchudzenie instalacji windowsa korzystajac z nLite. na
poczatku jak sie system zainstalowal maszyna blyskala jak szalona.
problem powstal pozniej. nie jestem w stanie stwierdzic co moglo sie zmienic

no to tyle..

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam
Jacek