Nie mogę ustawić stripe'a na dyskach

Autor: $tipa <drukarnia_at_drukarniawywalto007.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 14:24:09 MET

Mam sobie NT server który miał oprocz systemowego dwa dyski SCSI
podzielone na 2 partycje i pozakładane stripy, coby szybko chodziły.
Musiałem zmienić kompa, postawiłem system na nowym, wsadziłem te dwa
dyski. Jedyna różnica to ta, że poprzednio chodziły na dwóch osobnych
karatch SCSI, a teraz na jednej. No i NT pokazuje mi te dyski, że mają
partycje (unknown), ale ciągle opcja STRIPE w menu jest niedostępna, już
nawet te mniejsze partycje obu dysków sformatowałem. I zaznaczam z
konttrolem po 1 partycji z każdego dysku, a STRIPe w menu jest ciągle
szare i nieaktywne. Co robić?
Na dodatek windows jest szwabski :-(. Całe szczęście, że coś tam szprecham.

$tipa