Re: Znikniętazawartość dysku :/

Autor: Tomi <tomislawWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 19:52:19 MET

> Z twojego opisu wynika niestety, ze dysk się sypie i jest prawdopodobnie
> fizycznie uszkodzony. Powolne działanie komputera (tego 2-go z tym
> dyskiem) to standard przy uszkodzonym dysku. Jeżeli masz go na gwarancji
> to wymień. Jeżeli chcesz odzyskać jakieś dane to masz problem.

Zaniosłem go dzisiaj do firmy odzyskującej dane i powiedzieli mi, że w tej
chwili nie mają możliwości dostania się do zawartości - brak supportu
producenta czy coś tam. Pozostaje czekać...

> fdisc /mbr nic ci nie da lepiej od razu odpal jakiś program do
> odzyskiwania danych lub (jeżeli nie zależy ci na danych) wywal wszystkie
> partycje i stwórz od nowa (może jeszcze trochę pochodzi ale nie liczył
> bym na to).

Na danych akurat zależy mi bardziej, niż na samym dysku. I pomyśleć, że to
nówka była, kupiona w sierpniu...

W każdym razie dzięki za odpowiedź.

Tomi