update Windows Vista - blad 80072EFD

Autor: BJ <bartek1985WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 15:45:49 MET

Witam!
Od kilku dni usiluje pobrac aktualizacje dla systemu, ale niestety bez skutku.
Wlasnie kupilem nowy sprzet (HP dv6899ew) z preinstalowana Vista 32 bitowa i
wyg;ada na to ze system broni sie przed samym soba;P
Przegladnalem wszelkie rady z pomocy i witryny microsoftu, ale nic z zalecanych
porad nie pomoglo. Za kazdym razem gdy chce sprawdzic czy sa nowe aktualizacje,
wywala kod bledu 80072EFD. Nadmienie, ze mam dostep do internetu, nie korzystam
z proxy i wszsytkie witryny www mi sie laduja. Z systemem jest tez dolaczona
60dniowa wersja Norton Security i myslalem, ze moze to ona blokuje update, ale
nic z tych rzeczy i po konfiguracji, a nawet calkowitym odinstalowaniu problem
pozostal. Juz nie wiem jak sobie radzic z tym fantem dlatego zwracam sie z
uprzejma prosba do tych, ktorzy wiedza jak zaradzic temu problemowi.
z gory wielkie dzieki!
Bartek J.