Re: Sunbelt Personal Firewall - nie przepuszcza połączenia z pulpitem zdalnym

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 20:12:06 MET

Bogdan Harnik pisze:

> svchost jest procesem który odpowiada za połączenia sieciowe - między
> innymi właśnie z pulpitem zdalnym - jeśli proces zablokujesz -
> automatycznie odcinasz wszelkie połączenia.

Problem z tym, że nie widzę żadnej reguły, któraby blokowała dostęp - a
mimo wszystko dzieje się to co opisałem wcześniej.
Mam dodatkowo określony filtr na adresy zewnętrzne, które mają z góry
dostęp do wszystkiego (pula adresów wewn.) a mimo to nic to nie pomaga.
Czy można jakoś Sunbelt PF szybko przywrócić do fabrycznych ustawień?