Re: tworzenie partycji --->> nie uruchamia się windows

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 10:59:06 MET

Dnia Sun, 26 Oct 2008 09:39:16 +0000 (UTC), atekpl napisał(a):

> Witam,
> na laptopie acer, który miał do tej pory wydzielone 2 partycje, uruchomiłem
> polecenie redystrybucji w Paragon Partition Manager. Trwało to kilka godzin,
> więc nie obserwowałem non stop jego pracy. W każdym razie skończył, ale nie
> mogę uruchomić windowsa z dysku C. Zamiast tego pojawia się komunikat
>:Interrupted operation: insert the recovery itd. Włożyłem płytę z obrazem,
> system się zreinstalował,lecz komunikat pojawia się ponownie.
>
> Czy wiecie, o co chodzi i jak uruchomić tego kompa?

"Interrupted operation" - to pewnie komunikat od Paragona, że operacja
została przerwana. Podejrzewam że prosił on o włożenie płytki recovery
tego programu, z której można byłoby dokończyć przerwane operacje, a nie
o płytkę recovery systemu operacyjnego. Czy program którego używasz jest
w pełnej wersji i został poprawnie zainstalowany?

Hint:
http://www.paragon-software.com/home/pm-personal/recovery_media.html

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]