Re: Gdy cleartype nie dziala za dobrze w XP

Autor: Artur Marianski <no_at_spam.com>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 09:11:14 MET

Fonon był napisał:

> Nie znalazlem nic takiego, ale może jest coś w sofcie dołączonym do
> monitora, którego nie zainstalowałem jeszcze. Ostro to jest, więc chodzi
> o jakieś rozmiękczenie obrazu? F.

no wlasnie,jest pewna regulacja od 1-5 chyba, ktora pozwala ustawic od
bardzo ostrych liter (bo to zwlaszcza na nich widac) do rozmytych lekko.
Ja musialem zastosowac ta funkcje, bo pomimo wlaczonego cleartype'a, np
opisy w GG (i inne drobne literki) mialy czesciowe czerwone zabarwienie.

--
    Pozdrawiam,
    Artur Marianski