Re: plik stronicowania - zgłupiałem

Autor: Jarek <supajusa_at_op.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 23:06:13 MET DST

dzięki za odpowiedź
1. Czyli najszybciej chodziłby komputer gdybym dołożył jeszcze ramu i
wyłączył pamięć wirtualną? Dostęp do dysku jest wolniejszy niż do ramu.
Dobrze myślę?
2. Co to przeniesienia na inny dysk to zdaje się w linuksie jest to
praktykowane od zawsze. Z tym, że w ramach jednego dysku chyba się nie za
bardzo sprawdzi, bo głowica będzie miała więcej roboty. Kiedyś miałem na
osobnym dysku, osobnym kontrolerze, na fat16. Niestety obecnie nie mam 2
dysku.
Pozdrawiam Jarek