Re: OE nie pokazuje treści grup dyskusyjnych

Autor: Max <minimaxiWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 20:30:57 MET DST

> Czyli nie widać ani listy wiadomości ani ich treści? Na wszystkich kontach
> grup tak się dzieje?

Tak. Mam tych grup ok. 30. W lewym panelu widać je wszystkie i jak wybiorę
jakąś to widać, że się synchronizuje (przybywa licznik), ale w panelu "WIDOK"
nie widać ani nagłówków ani treści niusów z żadnej z tych grup.
Próbowałem resetować, zmieniać kontener, dodawać nowe grupy, kasować i ponownie
dodawać niektóre grupy, itp. -bez rezultatu. Chyba najwyższy czas aby
zainstalować Bat Pro :) Gdybyś na coś wpadł to podpowiedz. Może być ważne to,
że od tygodnia OE krzyczał przy zamykaniu o kompresję, ale jej nie
dokonywałem... :(