Jaki to produkt

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_fake.wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 15:36:31 MET DST

Witam,
w czasach słabego dolara kupowałem trochę softu w USA, z czym nigdy nie
było problemu.
Ostatnio jednak - zamówiłem Windows Server 2003 STD R2 w wersji OEM (
nie rozstrzygam czy go można używać czy nie - i tak nie będzie
instalowany w PL) .
Płyty była jak trzeba, natomiast na stickerze jest napis -
Windows Branch Office Appls 2003 R2 Std OEM Embedded Products.
Puściłem instalację i klucz jest przyjmowany ?
Czy ktoś z was wie CO TO JEST ???

--
marcin