Re: W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 20:38:13 MET DST

W artykule <gdsmbj$r8j$1@atlantis.news.neostrada.pl> Piotr Palusiński
napisał(a):

> Start\uruchom wpisz
> regsvr32 msxml3.dll
> regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
> Sprawdz dzialanie witryny

Aktualizacja z Killbit zainstalowała się poprawnie (bez restartu).
Zapuściłem pozostałe i w wyniku restartu komputer mi nie wstał.
Ale małe szanse, że to wina aktualizacji, tylko prędzej coś z siecią.

W poniedziałek sprawdzę dalej, bo już nie mam dostępu do serwera.
Ale skoro 1 zainstalowała się poprawnie, to reszta też musi :)

Dziękuję,
Jacek