W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 15:09:52 MET DST

Pacjent: Windows 2008 Standard, SP1, x64, PL
Przez jakiś czas (10 dni) aktualizacje działały bardzo dobrze.
Później pojawiły się 4 nowe aktualizacje (pojawiło się więcej, ale
4 zostały):
Aktualizacja zabezp. KB954211
Aktualizacja zabezp. KB956841
Zbiorcza aktualizacja zabezp. IE7 KB956390
Zbiorcza aktualizacja zabezp. Killbit KB956391

Niestety każdorazowa ich instalacja, kończy się obowiązkowym restartem
serwera, a następnie ponowną chęcią ich instalowania, bo poprzednia
zakończyła się błędami (wszystkie 4).
W histerii ;) aktualizacji kod błędu to: 80071AA7

Kasowałem wszystko z c:\Windows\SoftwareDistribution\Download\
ale poza ponownym pobraniem plików, niczego to nie zmieniło.

Znalazłem jeszcze komentarze, że "pewnie aktualizacja nie jest potrzebna",
ale wówczas po co WU wykrywa ją jako potrzebną i na dodatek jako ważną?
AV nie ma, żeby blokował instalację.

Jacek