Re: Narzędzie typu filemon z sysinternals

Autor: Marcin <marcin.news_at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 14:06:32 MET DST

artiun wrote:
> Skoro takie jak filemon to właśnie filemon. Ustaw mu filtry jakie chcesz.
> W helpie zobacz jaki parametr ustawić by użył filtrów z poprzedniej sesji,
> historie ustaw na 0.
>
> - wpakuj do harmonogramu start z parametrem o określonej godzinie
> - wpakuj zamknięcie o określonej godzinie np. skryptem AutoHotkey'a
> (lub czymś innym co pozwoli wysłać komunikaty do okna filemon'a):
>
> IfWinExist ahk_class 18467-41
> {
> WinActivate ahk_class 18467-41
> }

> [...]

Dzięki, chyba tak zrobię. Myślałem już, żeby użyć jakiegoś narzędzia
do wysyłania klawiszy, ale jakby był jakiś programik, który od razu
zapisuje do pliku, sprawa byłaby prostsza. W ogóle na początku
ustawiłem w filemon filtr na wybrany katalog i opcję 'Log errors',
ale to nie wystarcza, trzeba włączyć opcje 'Log reads',
bo ta pierwsza nie wychwytuje zapisów, gdy plik nie istnieje,
natomiast w tym katalogu jest dużo plików, które są cały czas czytane
i to powoduje, że w kilkanaście sekund log rozrasta się do megabajtów.
Nie mogę też bardziej sprecyzować maski w filtrze, bo ta aplikacja
wywala błędy przy odczycie różnych plików.

M.