Windows server 2000 potrzebny support - zaplace

Autor: Vetro <wolanski.marcin_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 20:37:13 MET DST

Witam,

Jak wiadomo, systemy serwerowe Windows sa tak skonstruowane, aby nie
trzeba bylo zatrudniac specjalisty mgr informatyki, a zeby pracownik
biurowy mogl wykonac na nim podstawowe czynnosci.

Tak tez jest w firmie w ktorej pracuje, jest sobie serwer, ktory dawno
temu jakas firma postawila, firmy juz nie ma i nie ma supportu.

Co chcemy zrobic:

- podpiac serwer pod zewnetrzny adres IP
- uruchomic usluge terminalowa, aby mozna bylo zdalnie logowac sie do
serwera i korzystac z aplikacji zainstalowanych na serwerze (program
do ksiegowosci z wlasna baza SQL)
- uruchomic serwer FTP aby mozna bylo udostepniac pliki

Wiem, ze bede musial dokupic licencje terminalowa dla odpowiedniej
ilosci uzytkownikow,
potrzebuje osoby ktora bedzie mnie mogla przez to poprowadzic, moge
zaproponowac jakas stawke godzinna za czas kiedy bedzie ta osoba
siedziala ze mna przy telefonie lub komputerze tlumaczac mi co mam
robic.

Z mojej strony chcialbym dodac ze znajomosc komputera i systemow
sieciowych mam spora, chcialem sam przerzucic system na 2003 albo 2008
gdzie zrobilbym to latwiej korzystajac z kreatorow itd, windows 2000
jednak nie jest az tak zautomatyzowany i wiele rzeczy trzeba zrobic
recznie.

System jest w wersji angielskiej.

Prosze o informacje czy jest ktos kto by sie tego mogl podjac, lub
ewentualnie czy ktos uwaza, ze lepiej zrobic cos innego lub w inny
sposob to z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi i wsparcie.

Z powazaniem

Marcin Wolanski