Re: 10 rzeczy które powinien umieć zrobić administrator w win2000/win2003

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 18:51:00 MET DST

"Radosław Sokół" napisał:

> Możesz rozwinąć?

Daj spokój, to tylko taki bezinteresowny sarkazm był ;-)
Tym bardziej, że (wstyd się przyznać) jakoś nie miałem okazji widzieć na
oczy W2k3 - moja kariera administratora zakończyła się w 2002 r., a w domu
wystarcza mi serwer W2k. Zatem nie mam szans na tę robotę.

> Bo na przykład w moich zastosowaniach różnic
> między nimi nie ma i trudno by mi było coś wymienić ;)

Zatem Ty również nie masz co się starać o tę posadę ;-)
BTW: Z Twojej sygnaturki zniknęła informacja o administratorstwie na
Polibudzie, więc...?

JoteR