Re: Tapeta JPG na sieci - są szanse?

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 21 Oct 2008 - 09:07:39 MET DST

Tego oto dnia 2008-10-20 23:23, Niejaki/a Jacek Kalinski bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> W artykule <gdidd1$kil$1@atlantis.news.neostrada.pl> Piotr Palusiński

> To nie ja ją wrzucam - ustawia ją user (bez praw admina, bez praw
> zapisu w katalogu windows).
> User uprawnień wyższych na pewno nie dostanie.

O w morde! ;-)
Sluchaj, a czy to nie jest tak ze ustawienia dot. tapety sa ladowane
*przed* podpieciem do konca profilu usera ? Wtedy OS nie bedzie mogl
znalezc ustawionego wczesniej pliku do pulpitu i zaladuje defaultowy -
tak mi sie przynajmniej wydaje.
Sprobuj zapisac , do testow oczywiscie, ten plik z tapeta gdzies
lokalnie na 2-3 kompach, ale w tym samym miejscu np.:
C:\test\ta_cholerna_tapeta.bmp

i zobacz czy wtedy bedzie dzialac.
Jesli tak to moze robic taka sztuczke ze w skrypcie systemowym, na
pocztaku, wstawic linijke ktora bedzie kopiowala z dysku sieciowego na
lokalny tapete (z wykorzystaniem zmiennej %username%.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --