Re: Tapeta JPG na sieci - są szanse?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 21 Oct 2008 - 09:17:26 MET DST

W artykule <gdjuks$hod$1@inews.gazeta.pl> Dominik & Co napisał(a):

> Prawdopodobnie Windows usiłuje najpierw załadować tapetę
> (przed zalogowaniem do sieci). I słusznie, tapeta to podstawa :-P

Też tak myślałem, ale tak nie jest (co potwierdzają logi):

#v+
  WKS03 (192.168.0.3) connect to service ProfData initially as user X (uid=Y, gid=Z) (pid 1501)
  X opened file X/Ustawienia lokalne/Dane aplikacji/Microsoft/Wallpaper1.bmp read=Yes write=No (numopen=1)
  X closed file X/Ustawienia lokalne/Dane aplikacji/Microsoft/Wallpaper1.bmp (numopen=0) NT_STATUS_OK
#v-

Czyli pliki otwiera jako użytkownik, a nie jako gość.
Ale pójdę tym tropem może dalej w wolnym czasie.

> Spróbuj gdzieś na koniec skryptu logowania dodać:
>
> RUNDLL32.EXE user32.dll,UpdatePerUserSystemParameters
>
> Powinno pomóc.

Nie powinno. Pomaga :)
To rozwiązanie mnie satysfakcjonuje, dziękuję.

Jacek