Kłopot z antywirusem Avira

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 15:26:23 MET DST

Musiałem zainstalować znowu Avasta; kłopot z Avirą polegał na tym że błędnie
rozpoznawała jako wirusa mój program który nawet nie grzebał głęboko w
systemie tylko podawał listę procesów z możliwością ich zabicia. Podawał
komunikat nie tylko przy uruchomieniu ale co chwilę i nie można było dodać
do tego programu do whitelisty, to znaczy coś miał w tym rodzaju ale bez
rozpoznawania po zawartości tylko po nazwie wraz z dziwnym ograniczeniem na
15 znaków i na ilości bezpiecznych programów.