Pamiec w Windows

Autor: Arti <arti69WYTNIJTO_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Oct 2008 - 09:32:47 MET DST

Witam,
Czytalem wiele artykulow na temat pamieci ale dla mnie sa one niestety
niejednoznaczne.
Oto wiec moje pytania.Jesli ktos sie lepiej w tym czuje to prosze o
wyjasnienie/
1.System W2k3 32 bit Std moze zaadresowac 4GB, a z przelacznikiem /3GB
pamiec dla procesow =3GB
Jak jest w W2k3 Enter i Datacenter?
Wiem ze przelacznik /PAE pozwala widziec >4GB.Ale czy /3GB kazdemu procesowi
umozliwia widzenie 3GB .Czy procesy wszystkich userow nie moga przekroczyc
3GB czy kazdy z nich?
2.System w2k3 64x. Jak tutaj wyglada dostepna pamiec dla procesow 32
bitowych i 64 bitowych ?I jaka pamiec jest dostepna dla usera?
Z gory dzieki za odpowiedz lub dyskusje.