Re: Działanie programu, a hibernacja

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 19 Oct 2008 - 22:06:38 MET DST

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
news:21f9f$48fa8f40$59643a0d$28372@news.upc.ie...

> ztcw to w viscie robi sie zrzut pamieci a potem wchodzi w stan
> wstrzymania, dopiero przy ew. przerwie zasilania wczytuje hiberfil.sys
> z dysku

Nie powiem, w XP baaardzo by mi się to przydało.

> znaczy mowie o kliknieciu 'powera' - fast sleep, sama hibernacja jako
> hibernacja dziala tak jak w xp, wiec zalezy co autor mial na mysli

Teraz mieć to tylko razem, tak, aby wstrzymując kompa na noc, nie
pietrać się, czy przypadkiem rano, zanim się obudzę, spawacze robiący
remont galerii nie wypierduszą zasilania w całym budynku... A z tym -
conajwyżej się z dysku wczyta. Już raz miałem zanik i system wstawał od
nowa.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...