Re: Działanie programu, a hibernacja

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 18 Oct 2008 - 18:52:03 MET DST

Użytkownik <Piter.236@gmail.com> napisał w wiadomości
news:8e2f624e-dbe6-40b5-8e1f-8ea17a0bac1c@a1g2000hsb.googlegroups.com...
> Witam,

> Czy jest możliwe, aby pomimo przejścia systemu w stan hibernacji (a
> więc utrzymywania napięcia jedynie na kościach RAM), w dalszym ciągu
> funkcjonował wybrany proces i korzystał z połączenia WiFi, np. PSI?

Niedasie... Pewnym obejściem tego jest zastosowanie takiego komputerka
(wprew pozorom jest to prawilny pecet i w pełni nadaje sie do normalnego
działania - możesz na nim router postawić, on może trzymać połączenie)
http://www.allegro.pl/item458852177_terminal_neoware_eon_2000_ide_sdram_f_vat.html
Pobor mocy - 15 W.
A... Hibernacja, to zrzut pamięci na dysk i power off - testowane, po
zahibernowaniu systemu podmiana dysku, obmacanie Linuxa, potem znów
podmiana dysku i system normalnie sie odhibernował. To, o czym piszesz,
mam u siebie jako "stan wstrzymania".

> System to Vista, ew. czy istnieje inna możliwość, aby wybrany program/
> dwa programy były uruchomione, jednocześnie przy _niskim wykorzystaniu
> zasobów systemowych (tak, wiem, że to zależy też od uruchomionych
> aplikacji), przy niskim poborze energii_. ?

Włącz w BIOSie funkcję Enhanced Speed Step, lub równoważną. Gdy
obciążenie jest małe, zwalnia taktowanie procka i całość bierze mniej
energii. Nie mam Visty, więc nie powiem Ci, jak to system rozgrywa
programowo... w każdym razie mam to w BIOSie i włączyłem.

> Jakieś propozycje?

Uruchomić te programy na osobnym komputerze, mniej-więcej takim, jak ten
w linku.
A główny komputer, jeśli nie trzeba korzystać z niczego mocniejszego -
wyłączać, hibernować, wstrzymywać... (w niektórych maszynach da się to
ustawić w zarządzaniu energią). I wszystko połączyć siecią.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...