Re: pokaz zrodlo wiadomosci w outlook 2007

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 15:08:43 MET DST

*Bartosz* pisze:

> pokaz zrodlo wiadomosci w outlook 2007

> gdzie jest ta opcja w outlook 2007 ? prosze o pomoc w znalezieniu,
> czemuz tak zamieszali w tym pakiecie ja nie wiem...

Prawoklik na wiadomości w oknie nagłówków -> Opcje wiadomości -> Sekcja
nagłówki internetowe.
Niestety jest tu małe ale.
Aby zobaczyć oprócz nagłówków wiadomości pełne jej źródło, musisz dodać do
rejestru odpowiedni wpis ->
http://www.outlook-tips.net/howto/view_source.htm (zmień 11.0 na 12.0 w
ścieżce do wartości)
Druga sprawa jest taka, że pełne źródło wiadomości będzie dostępne tylko
dla maili odebranych *po* dodaniu w/w wpisu w rejestrze.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]