Re: nie wstaje XP z NVIDIA RAID-5

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 07:23:00 MET DST

In news:gd8ed9$mr0$1@news.telbank.pl,
*maxmus* <vox4ever@poczta.onet.pl> typed:
> G:\System Volume Information>

> Nie da rady ponieważ zamieniłem podczas wczesniejszych prób plik system na
> system.bak w tym samym katalogu.
> Niestety co windows zrobil z plikiem oryginalnym zapisanym pod nazwą
> system.bak sam Bill Gates raczy widziećbo ja nie wiem - wykasował.
> Więc oryginału nie mam już.

E tam, musi byc w tym folderze (ukryty, systemowy), a jesli juz to go sam
wykasowałeś.

> niestety na tym z repair wurzuca komunikat:
> Próba podmiany samego pliku system z kaalogu repair o ile dobrze pamiętam
> zakończyła się komunikatem opisywanym przez MS:
> "Błąd systemu: Lsass.exe
> Kod zwrócony przy próbie aktualizacji hasła wskazuje, że wartość podana
> jako bieżące hasło jest niepoprawna."
>
> Natomiast zamiana wszystkich plików oryginalnych na te z katalogu repair
> kończy się kleską sysem przestaje się ładować na jakimś dzinym ekranie
> jakby z instalacji systemu.

Podmiana pliku system z Repair powinna przebiebac prawidłowo, a jak nie to
wcześnie zmien nazwe pliku np. system w Windows/system32/config i wtedy
skopiuj. Ponadto pliki w folderze Repair sa dziewicze, zapisane podczas
instalacji.
Pozostaje Ci naprawa czyli reinstalka bez utraty danych
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341