Re: Jak blokować reklamy w ie7pro

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 21:21:42 MET DST

Użytkownik "Arek" <arek@fake.pl> napisał w wiadomości
news:gd83j3$8bf$1@news.task.gda.pl...
> Np. dziś na onecie się otwierają pod linkiem:
>
> http://ac7.clk.onet.pl/ADCLICK/CID=00008cd32a46496e00000000/PAGEID=200810162049315699010155/SITE=GLOWNA/AREA=NOWASG/ADSTREAM=1/ADPOP=1/ADLAYER=1
>
> próbowałem do filtra dodać blokowanie adresów
> http://ac7.clk.onet.pl/
> ac7.clk.onet.pl
> *c7*
> *clk*
>
> i nic nie działa. Poza tym jak "wyłuskać" link reklamy, bo nie ma go w
> historii i trzeba w sportowym tempie klikać esc, żeby zobaczyć link.

Może wystarczy dopisać do pliku hosts linijkę
127.0.0.1 ac7.clk.onet.pl
?
Kiedyś tak całą prawie Interię poblokowałem... aż linki mi się otwierać
nie chciały, bo niemal każdy artykuł był podlinkowany przez jakiegoś
Gemiusa, lub inną Sabelę... :)

A przeważnie w Operze prawoklikam na stronie, wybieram "zablokuj
zawartość", klikam w miepożądany element, zatwierdzam... i przeważnie
spokój.
Na pewnych stronach zwariowałbym bez Opery, tyle tego włazi.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...