Re: nie wstaje XP z NVIDIA RAID-5

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 16:06:57 MET DST

In news:gd74m8$crp$1@news.onet.pl,
*maximus* <lot.skasuj_to@algrim.skasuj_to.pl> typed:
> [...]
> \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\system (6,8MB)
>
> Rozwiązania problemu:
>
> 1) ponieważ podobny plik był na dysku
> \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\system.sav (450kB) zastąpilem go nim.
> System wstaje ladnie i wyskakuje instalacja SP3 wraz z informacją:
> "włóż CD oznaczony Dysk CD-ROM dodatku Service Pack 3 systemu Windows XP
> Home Edition"
> (chce plik asms) ponieważ nie mam takiej płyty z SP3 toteż utknąłem.
> Czy mam rozumieć że on chce tylko sam dodatek SP3 na płycie ?
> (mój CD z widnows jest tylko z dodatkiem SP2 natomiast z internetu

Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
Chkdsk /r
oraz
cd system32\config [Enter]
ren system system.old [Enter]
copy system.old system [Enter]
Exit [Enter]
Wejdź do systemu

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/

> 2) wystarczyłoby skąś wziąźć poprawny plik \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\system
> tylko skąd?

Masz go w Windows/Repair lub w System Volume Information