Wolne wznawianie systemu (odhibernowywanie)

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 10:56:40 MET DST

Mam problem z tym, że WinXP Pro (zarówno SP2, jak i SP3) w nowej
instalacji na nowym notebooku Lenovo SL500 strasznie długo się
odhibernowywuje - pasek postępu idzie ok. 2 minuty.
Sama hibernacja trwa znacznie szybciej ale już powrót z niej jak wyżej.
Defragmentowałem dysk, używałem pagedefrag (hiberfile.sys jest w 1
fragmencie) i nadal to samo.
Komputer ma 2GB RAM - na innym laptopie z taką ilością RAM ale znacznie
gorszymi innymi parametrami odhibernowywanie trwało max. 20-30 sekund.
Pozostałe operacje dyskowe nie trwają długo - system uruchamia się
szybciej niż odhibernowywuje.
Ktoś wie może co z tym zrobić?